Три дена, од 11 до 14 јуни, Универзитетот „Гоце Делчев“ е ...
АД ЕЛЕМ во соработка со Факултетот за природни и технички науки
На 18 мај 2018 год. се одржа Mеѓународниот гастрономски фестивал
Правниот факултет трета година по ред организира денови на ...
11% од младите користат опојни дроги, и тоа повеќе припадниците
Сто студенти од Универзитетот „Гоце Делчев“ ќе бидат дел од ...

Образование

Наместо да им го каже наставниот план пред почетокот на неговиот час, Улмер на секое дете му кажува посебни зборови со кои тие се охрабруваат. Улмер објаснува дека комплиментите се спроведување на нова практика во училницата и со нив се создава попозитивна средина.

Концептот на праведност ги опфаќа сите луѓе, од децата на игралиштето до бизнисмените во преговорите. Научна студија вели дека културните разлики ги обликуваат децата дали ќе развијат чувство на фер и праведност со значителни варијации меѓу државите.

Современата настава и учење има тројна мисија:

  1. Да овозможи разбирање на светот, како услов за соочување со него и адаптирање на него;
  2. Да обезбеди активно дејствување во светот, бидејќи само на тој начин е можно негово менување, како и унапредување;
  3. Да оствари градење на сопствениот идентитет во тој свет, што подразбира да се осознае вредноста на личниот придонес, одговорност и место во него.

Постои силна врска помеѓу навиките за читање во домот во кој расте детето уште во неговата најрана возраст и напредокот на детето уште во првите училишни денови. Ова е заклучок донесен при истражување направено од истражувачкиот проект „On Track” и Норвешкиот центар за читање на Универзитетот во Ставангер, Норвешка.

Психолошката напнатост или анксиозност при решавањето математички проблеми може да биде ослободена со менторска програма еден на еден, вели една нова студија на Факултетот за медицина на Универзитетот Стенфорд. Менторството ги поправа абнормалните реакции во мозочните регии одговорни за стравот.

Задолжителен сертифициран педагошки тренинг за сите кои се дел од високото образование е една од препораките на извештајот „Модернизација на високото образование“ на Европската комисија за подобрување на наставата во високото образование.

Страница 22 од 24

СЛЕДЕТЕ НЕ

Регистрирај се

За да ги добиваш новите содржини внеси ја твојата е-маил адреса
Top
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…